Deklaracja dostępności Deklaracja dostępności strony przedmiotowej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach https://www.pczkartuzy.pl/
Wstęp deklaracji Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Dane teleadresowe jednostki Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach Telefon: +48 586854800 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Adres korespondencyjny: ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy
Data publikacji strony internetowej: 20.03.2014r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.05.2024r.
Status pod względem zgodności z ustawą Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. PCZ sp. z o.o. w Kartuzach dąży do osiągnięcie pełnej dostępności strony internetowej według wymagań prawnych.
Standardy dostępności Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
podwyższony kontrast (czarno-żółty);
możliwość powiększenia wielkości liter na stronie;
strona posiada wyszukiwarkę oraz mapę serwisu;
podświetlenie linków zewnętrznych;
pełną strukturę strony (osobny podział na nagłówki, sekcje oraz linki).
Wygląd strony:
WCAG 2.1;
HTML 5;
tytuły stron prawidłowo wdrożone w całym serwisie, każda strona posiada swój własny tytuł stworzony w oparciu o jeden ustalony wzorzec;
nagłówki zostały prawidłowo wdrożone;
nawigacja za pomocą klawisza Tab;
pułapki klawiaturowe wykluczone.
Skróty klawiszowe: Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Aplikacje mobilne: Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: koordynator ds. dostępności: Agnieszka Korytowska. nr telefonu: 515-138-548 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej Każdy ma prawo : - zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu; - zgłosić żądanie zapewnienia dostepności cyfrowej strony lub jej elementu; - wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać: - dane kontaktowe osoby zgłaszającej; - wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie; - wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej (na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.).
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno następić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania: W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub elementu strony wskazanej w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony.
Skarga powinna zawierać: - imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego skargę; - adres (wskazanie miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) wnoszącego skargę; - treść skargi lub wniosku (treść może być wyrażona w sposób dowolny, przy czym istotne jest, aby można było na jej podstawie ustalić przedmiot skargi).
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp, z o.o. w Kartuzach dysponuje siedmioma wejściami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, znajdują się pochylnie oraz podjazdy, wejścia są bezprogowe, zadaszone, oznakowane i oświetlone.
Przestrzenie komunikacyjne są wolne od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – windy). Windy posiadają oznaczenia pięter w formie wizualnej, dźwiękowej oraz za pomocą alfabetu Braille’a.
W recepcji przy wejściu do budynku głównego dostępny jest pracownik, który w razie problemów pomoże znaleźć właściwego specjalistę lub oddział szpitalny.
Przed budynkiem głównym oraz na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach na ogólnodostępnym parkingu Strefy Parkowania znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Na każdej kondygnacji znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wszystkie ciągi komunikacyjne są szerokie, oświetlone i dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego – osoba z niepełnosprawnością wraz z psem przewodnikiem czy psem asystentem może korzystać ze szczególnych uprawnień, jakie wynikają z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Na mocy tych przepisów osobie z niepełnosprawnością przyznano prawo wstępu wraz z psem przewodnikiem lub asystentem do określonych miejsc.
Pacjent z niepełnosprawnością intelektualną ma możliwość skorzystania z infografik, dostępnych w rejestracji poradni specjalistycznych i w SOR.
Zapewniono osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji - oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenia i instrukcje dla osób funkcyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postępowania na wypadek ewakuacji.
W budynku nie pa pętli indukcyjnych.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna:
Możliwość korzystania przez osoby ze szczególnymi potrzebami z kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, kontaktu za pośrednictwem e-mail.
Istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu zgodnie z obowiązującą procedurą.
Działania, które Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zamierza podjąć celem usuwania barier architektonicznych i zwiększenia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami:
wymiana windy na w pełni przystosowaną do korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami;
zakup stacjonarnych pętli indukcyjnych.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kartuzach Data publikacji: 10.03.2025r. Osoba udostępniająca: Agnieszka Korytowska
Deklaracja dostępności Deklaracja dostępności strony przedmiotowej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach https://www.pczkartuzy.pl/
Wstęp deklaracji Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Dane teleadresowe jednostki Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach Telefon: +48 586854800 e-mail: sekretariat@pczkartuzy.pl Adres korespondencyjny: ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy
Data publikacji strony internetowej: 20.03.2014r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.05.2024r.
Status pod względem zgodności z ustawą Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. PCZ sp. z o.o. w Kartuzach dąży do osiągnięcie pełnej dostępności strony internetowej według wymagań prawnych.
Standardy dostępności Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
podwyższony kontrast (czarno-żółty);
możliwość powiększenia wielkości liter na stronie;
strona posiada wyszukiwarkę oraz mapę serwisu;
podświetlenie linków zewnętrznych;
pełną strukturę strony (osobny podział na nagłówki, sekcje oraz linki).
Wygląd strony:
WCAG 2.1;
HTML 5;
tytuły stron prawidłowo wdrożone w całym serwisie, każda strona posiada swój własny tytuł stworzony w oparciu o jeden ustalony wzorzec;
nagłówki zostały prawidłowo wdrożone;
nawigacja za pomocą klawisza Tab;
pułapki klawiaturowe wykluczone.
Skróty klawiszowe: Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Aplikacje mobilne: Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: koordynator ds. dostępności: Agnieszka Korytowska. nr telefonu: 515-138-548 e-mail: agnieszka.korytowska@pczkartuzy.pl;. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej Każdy ma prawo : - zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu; - zgłosić żądanie zapewnienia dostepności cyfrowej strony lub jej elementu; - wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać: - dane kontaktowe osoby zgłaszającej; - wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie; - wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej (na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.).
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno następić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania: W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub elementu strony wskazanej w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony.
Skarga powinna zawierać: - imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego skargę; - adres (wskazanie miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) wnoszącego skargę; - treść skargi lub wniosku (treść może być wyrażona w sposób dowolny, przy czym istotne jest, aby można było na jej podstawie ustalić przedmiot skargi).
Skargę niezawierającą imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego skargę pozostawia się bez rozpozania. Skargę można złożyć pisemnie w: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Ul. Floriana Ceynowy 7 83-300 Kartuzy sekretariat@pczkartuzy.pl Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można zgłosić do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp, z o.o. w Kartuzach dysponuje siedmioma wejściami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, znajdują się pochylnie oraz podjazdy, wejścia są bezprogowe, zadaszone, oznakowane i oświetlone.
Przestrzenie komunikacyjne są wolne od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – windy). Windy posiadają oznaczenia pięter w formie wizualnej, dźwiękowej oraz za pomocą alfabetu Braille’a.
W recepcji przy wejściu do budynku głównego dostępny jest pracownik, który w razie problemów pomoże znaleźć właściwego specjalistę lub oddział szpitalny.
Przed budynkiem głównym oraz na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach na ogólnodostępnym parkingu Strefy Parkowania znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Na każdej kondygnacji znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wszystkie ciągi komunikacyjne są szerokie, oświetlone i dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego – osoba z niepełnosprawnością wraz z psem przewodnikiem czy psem asystentem może korzystać ze szczególnych uprawnień, jakie wynikają z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Na mocy tych przepisów osobie z niepełnosprawnością przyznano prawo wstępu wraz z psem przewodnikiem lub asystentem do określonych miejsc.
Pacjent z niepełnosprawnością intelektualną ma możliwość skorzystania z infografik, dostępnych w rejestracji poradni specjalistycznych i w SOR.
Zapewniono osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji - oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenia i instrukcje dla osób funkcyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postępowania na wypadek ewakuacji.
W budynku nie pa pętli indukcyjnych.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna:
Możliwość korzystania przez osoby ze szczególnymi potrzebami z kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, kontaktu za pośrednictwem e-mail.
Istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu zgodnie z obowiązującą procedurą.
Działania, które Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zamierza podjąć celem usuwania barier architektonicznych i zwiększenia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami:
wymiana windy na w pełni przystosowaną do korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami;
zakup stacjonarnych pętli indukcyjnych.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kartuzach Data publikacji: 10.03.2025r. Osoba udostępniająca: Agnieszka Korytowska
2025-03-12 07:50:47
Zmodyfikował: Paweł Głowienka
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Deklaracja dostępności strony przedmiotowej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach https://www.pczkartuzy.pl/
Wstęp deklaracji Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Dane teleadresowe jednostki Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach Telefon: +48 586854800 e-mail: sekretariat@pczkartuzy.pl Adres korespondencyjny: ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy
Data publikacji strony internetowej: 20.03.2014r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.05.2024r.
Status pod względem zgodności z ustawą Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. PCZ sp. z o.o. w Kartuzach dąży do osiągnięcie pełnej dostępności strony internetowej według wymagań prawnych.
Standardy dostępności Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
podwyższony kontrast (czarno-żółty);
możliwość powiększenia wielkości liter na stronie;
strona posiada wyszukiwarkę oraz mapę serwisu;
podświetlenie linków zewnętrznych;
pełną strukturę strony (osobny podział na nagłówki, sekcje oraz linki).
Wygląd strony:
WCAG 2.1;
HTML 5;
tytuły stron prawidłowo wdrożone w całym serwisie, każda strona posiada swój własny tytuł stworzony w oparciu o jeden ustalony wzorzec;
nagłówki zostały prawidłowo wdrożone;
nawigacja za pomocą klawisza Tab;
pułapki klawiaturowe wykluczone.
Skróty klawiszowe: Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Aplikacje mobilne: Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: koordynator ds. dostępności: Agnieszka Korytowska. nr telefonu: 515-138-548 e-mail: agnieszka.korytowska@pczkartuzy.pl;. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej Każdy ma prawo : - zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu; - zgłosić żądanie zapewnienia dostepności cyfrowej strony lub jej elementu; - wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać: - dane kontaktowe osoby zgłaszającej; - wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie; - wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej (na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.).
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno następić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania: W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub elementu strony wskazanej w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony.
Skarga powinna zawierać: - imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego skargę; - adres (wskazanie miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) wnoszącego skargę; - treść skargi lub wniosku (treść może być wyrażona w sposób dowolny, przy czym istotne jest, aby można było na jej podstawie ustalić przedmiot skargi).
Skargę niezawierającą imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego skargę pozostawia się bez rozpozania. Skargę można złożyć pisemnie w: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Ul. Floriana Ceynowy 7 83-300 Kartuzy sekretariat@pczkartuzy.pl Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można zgłosić do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp, z o.o. w Kartuzach dysponuje siedmioma wejściami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, znajdują się pochylnie oraz podjazdy, wejścia są bezprogowe, zadaszone, oznakowane i oświetlone.
Przestrzenie komunikacyjne są wolne od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – windy). Windy posiadają oznaczenia pięter w formie wizualnej, dźwiękowej oraz za pomocą alfabetu Braille’a.
W recepcji przy wejściu do budynku głównego dostępny jest pracownik, który w razie problemów pomoże znaleźć właściwego specjalistę lub oddział szpitalny.
Przed budynkiem głównym oraz na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach na ogólnodostępnym parkingu Strefy Parkowania znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Na każdej kondygnacji znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wszystkie ciągi komunikacyjne są szerokie, oświetlone i dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego – osoba z niepełnosprawnością wraz z psem przewodnikiem czy psem asystentem może korzystać ze szczególnych uprawnień, jakie wynikają z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Na mocy tych przepisów osobie z niepełnosprawnością przyznano prawo wstępu wraz z psem przewodnikiem lub asystentem do określonych miejsc.
Pacjent z niepełnosprawnością intelektualną ma możliwość skorzystania z infografik, dostępnych w rejestracji poradni specjalistycznych i w SOR.
Zapewniono osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji - oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenia i instrukcje dla osób funkcyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postępowania na wypadek ewakuacji.
W budynku nie pa pętli indukcyjnych.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna:
Możliwość korzystania przez osoby ze szczególnymi potrzebami z kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, kontaktu za pośrednictwem e-mail.
Istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu zgodnie z obowiązującą procedurą.
Działania, które Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zamierza podjąć celem usuwania barier architektonicznych i zwiększenia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami:
wymiana windy na w pełni przystosowaną do korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami;
zakup stacjonarnych pętli indukcyjnych.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kartuzach Data publikacji: 10.03.2025r. Osoba udostępniająca: Agnieszka Korytowska
2025-03-10 10:52:51
Zmodyfikował: Paweł Głowienka
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Deklaracja dostępności strony przedmiotowej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach https://www.pczkartuzy.pl/
Wstęp deklaracji Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Dane teleadresowe jednostki Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach Telefon: +48 586854800 e-mail: sekretariat@pczkartuzy.pl Adres korespondencyjny: ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy
Data publikacji strony internetowej: 20.03.2014r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.05.2024r.
Status pod względem zgodności z ustawą Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. PCZ sp. z o.o. w Kartuzach dąży do osiągnięcie pełnej dostępności strony internetowej według wymagań prawnych.
Standardy dostępności Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
podwyższony kontrast (czarno-żółty);
możliwość powiększenia wielkości liter na stronie;
strona posiada wyszukiwarkę oraz mapę serwisu;
podświetlenie linków zewnętrznych;
pełną strukturę strony (osobny podział na nagłówki, sekcje oraz linki).
Wygląd strony:
WCAG 2.1;
HTML 5;
tytuły stron prawidłowo wdrożone w całym serwisie, każda strona posiada swój własny tytuł stworzony w oparciu o jeden ustalony wzorzec;
nagłówki zostały prawidłowo wdrożone;
nawigacja za pomocą klawisza Tab;
pułapki klawiaturowe wykluczone.
Skróty klawiszowe: Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Aplikacje mobilne: Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: koordynator ds. dostępności: Agnieszka Korytowska. nr telefonu: 515-138-548 e-mail: agnieszka.korytowska@pczkartuzy.pl;. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej Każdy ma prawo : - zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu; - zgłosić żądanie zapewnienia dostepności cyfrowej strony lub jej elementu; - wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać: - dane kontaktowe osoby zgłaszającej; - wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie; - wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej (na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.).
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno następić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania: W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub elementu strony wskazanej w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony.
Skarga powinna zawierać: - imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego skargę; - adres (wskazanie miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) wnoszącego skargę; - treść skargi lub wniosku (treść może być wyrażona w sposób dowolny, przy czym istotne jest, aby można było na jej podstawie ustalić przedmiot skargi).
Skargę niezawierającą imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego skargę pozostawia się bez rozpozania. Skargę można złożyć pisemnie w: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Ul. Floriana Ceynowy 7 83-300 Kartuzy sekretariat@pczkartuzy.pl Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można zgłosić do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp, z o.o. w Kartuzach dysponuje siedmioma wejściami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, znajdują się pochylnie oraz podjazdy, wejścia są bezprogowe, zadaszone, oznakowane i oświetlone.
Przestrzenie komunikacyjne są wolne od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – windy). Windy posiadają oznaczenia pięter w formie wizualnej, dźwiękowej oraz za pomocą alfabetu Braille’a.
W recepcjiprzy wejściu do budynku głównego dostępny jest pracownik, który w razie problemów pomoże znaleźć właściwego specjalistę lub oddział szpitalny.
Przed budynkiem głównym oraz na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach na ogólnodostępnym parkingu Strefy Parkowania znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Na każdej kondygnacji znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wszystkie ciągi komunikacyjne są szerokie, oświetlone i dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego – osoba z niepełnosprawnością wraz z psem przewodnikiem czy psem asystentem może korzystać ze szczególnych uprawnień, jakie wynikają z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Na mocy tych przepisów osobie z niepełnosprawnością przyznano prawo wstępu wraz z psem przewodnikiem lub asystentem do określonych miejsc.
Pacjent z niepełnosprawnością intelektualną ma możliwość skorzystania z infografik, dostępnych w rejestracji poradni specjalistycznych i w SOR.
Zapewniono osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji - oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenia i instrukcje dla osób funkcyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postępowania na wypadek ewakuacji.
W budynku nie pa pętli indukcyjnych.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna:
Możliwość korzystania przez osoby ze szczególnymi potrzebami z kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, kontaktu za pośrednictwem e-mail.
Istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu zgodnie z obowiązującą procedurą.
Działania, które Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zamierza podjąć celem usuwania barier architektonicznych i zwiększenia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami:
wymiana windy na w pełni przystosowaną do korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami;
zakup stacjonarnych pętli indukcyjnych.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kartuzach Data publikacji: 10.03.2025r. Osoba udostępniająca: Agnieszka Korytowska
2025-03-10 10:51:58
Zmodyfikował: Paweł Głowienka
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Deklaracja dostępności strony przedmiotowej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach https://www.pczkartuzy.pl/
Wstęp deklaracji Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Dane teleadresowe jednostki Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach Telefon: +48 586854800 e-mail: sekretariat@pczkartuzy.pl Adres korespondencyjny: ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy
Data publikacji strony internetowej: 20.03.2014r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.05.2024r.
Status pod względem zgodności z ustawą Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. PCZ sp. z o.o. w Kartuzach dąży do osiągnięcie pełnej dostępności strony internetowej według wymagań prawnych.
Standardy dostępności Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
podwyższony kontrast (czarno-żółty);
możliwość powiększenia wielkości liter na stronie;
strona posiada wyszukiwarkę oraz mapę serwisu;
podświetlenie linków zewnętrznych;
pełną strukturę strony (osobny podział na nagłówki, sekcje oraz linki).
Wygląd strony:
WCAG 2.1;
HTML 5;
tytuły stron prawidłowo wdrożone w całym serwisie, każda strona posiada swój własny tytuł stworzony w oparciu o jeden ustalony wzorzec;
nagłówki zostały prawidłowo wdrożone;
nawigacja za pomocą klawisza Tab;
pułapki klawiaturowe wykluczone.
Skróty klawiszowe: Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Aplikacje mobilne: Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: koordynator ds. dostępności: Agnieszka Korytowska. nr telefonu: 515-138-548 e-mail: agnieszka.korytowska@pczkartuzy.pl;. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej Każdy ma prawo : - zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu; - zgłosić żądanie zapewnienia dostepności cyfrowej strony lub jej elementu; - wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać: - dane kontaktowe osoby zgłaszającej; - wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie; - wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej (na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.).
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno następić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania: W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub elementu strony wskazanej w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony.
Skarga powinna zawierać: - imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego skargę; - adres (wskazanie miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) wnoszącego skargę; - treść skargi lub wniosku (treść może być wyrażona w sposób dowolny, przy czym istotne jest, aby można było na jej podstawie ustalić przedmiot skargi).
Skargę niezawierającą imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego skargę pozostawia się bez rozpozania. Skargę można złożyć pisemnie w: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Ul. Floriana Ceynowy 7 83-300 Kartuzy sekretariat@pczkartuzy.pl Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można zgłosić do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp, z o.o. w Kartuzach dysponuje siedmioma wejściami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, znajdują się pochylnie oraz podjazdy, wejścia są bezprogowe, zadaszone, oznakowane i oświetlone.
Przestrzenie komunikacyjne są wolne od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – windy). Windy posiadają oznaczenia pięter w formie wizualnej, dźwiękowej oraz za pomocą alfabetu Braille’a.
W recepcjiprzy wejściu do budynku głównego dostępny jest pracownik, który w razie problemów pomoże znaleźć właściwego specjalistę lub oddział szpitalny.
Przed budynkiem głównym oraz na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach na ogólnodostępnym parkingu Strefy Parkowania znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Na każdej kondygnacji znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wszystkie ciągi komunikacyjne są szerokie, oświetlone i dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego – osoba z niepełnosprawnością wraz z psem przewodnikiem czy psem asystentem może korzystać ze szczególnych uprawnień, jakie wynikają z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Na mocy tych przepisów osobie z niepełnosprawnością przyznano prawo wstępu wraz z psem przewodnikiem lub asystentem do określonych miejsc.
Pacjent z niepełnosprawnością intelektualną ma możliwość skorzystania z infografik, dostępnych w rejestracji poradni specjalistycznych i w SOR.
Zapewniono osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji - oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenia i instrukcje dla osób funkcyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postępowania na wypadek ewakuacji.
W budynku nie pa pętli indukcyjnych.
<pdiv>Dostępność informacyjno-komunikacyjna:</pol>
<pli> 1. Możliwość korzystania przez osoby ze szczególnymi potrzebami z kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, kontaktu za pośrednictwem e-mail.<br /li> 2.
Istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu zgodnie z obowiązującą procedurą.pli>
Działania, które Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zamierza podjąć celem usuwania barier architektonicznych i zwiększenia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami:
wymiana windy na w pełni przystosowaną do korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami;
zakup stacjonarnych pętli indukcyjnych.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kartuzach Data publikacji: 10.03.2025r. Osoba udostępniająca: Agnieszka Korytowska
2025-03-10 10:45:53
Zmodyfikował: Paweł Głowienka
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Deklaracja dostępności strony przedmiotowej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach https://www.pczkartuzy.pl/
Wstęp deklaracji Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Dane teleadresowe jednostki Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach Telefon: +48 586854800 e-mail: sekretariat@pczkartuzy.pl Adres korespondencyjny: ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy
Data publikacji strony internetowej: 20.03.2014r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.05.2024r.
Status pod względem zgodności z ustawą Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. PCZ sp. z o.o. w Kartuzach dąży do osiągnięcie pełnej dostępności strony internetowej według wymagań prawnych.
Standardy dostępności Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
podwyższony kontrast (czarno-żółty);
możliwość powiększenia wielkości liter na stronie;
strona posiada wyszukiwarkę oraz mapę serwisu;
podświetlenie linków zewnętrznych;
pełną strukturę strony (osobny podział na nagłówki, sekcje oraz linki).
Wygląd strony:
WCAG 2.1;
HTML 5;
tytuły stron prawidłowo wdrożone w całym serwisie, każda strona posiada swój własny tytuł stworzony w oparciu o jeden ustalony wzorzec;
nagłówki zostały prawidłowo wdrożone;
nawigacja za pomocą klawisza Tab;
pułapki klawiaturowe wykluczone.
Skróty klawiszowe: Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Aplikacje mobilne: Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: koordynator ds. dostępności: Agnieszka Korytowska. nr telefonu: 515-138-548 e-mail: agnieszka.korytowska@pczkartuzy.pl;. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej Każdy ma prawo : - zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu; - zgłosić żądanie zapewnienia dostepności cyfrowej strony lub jej elementu; - wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać: - dane kontaktowe osoby zgłaszającej; - wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie; - wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej (na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.).
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno następić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania: W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub elementu strony wskazanej w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony.
Skarga powinna zawierać: - imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego skargę; - adres (wskazanie miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) wnoszącego skargę; - treść skargi lub wniosku (treść może być wyrażona w sposób dowolny, przy czym istotne jest, aby można było na jej podstawie ustalić przedmiot skargi).
Skargę niezawierającą imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego skargę pozostawia się bez rozpozania. Skargę można złożyć pisemnie w: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Ul. Floriana Ceynowy 7 83-300 Kartuzy sekretariat@pczkartuzy.pl Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można zgłosić do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp, z o.o. w Kartuzach dysponuje siedmioma wejściami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, znajdują się pochylnie oraz podjazdy, wejścia są bezprogowe, zadaszone, oznakowane i oświetlone.
Przestrzenie komunikacyjne są wolne od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – windy). Windy posiadają oznaczenia pięter w formie wizualnej, dźwiękowej oraz za pomocą alfabetu Braille’a.
W recepcjiprzy wejściu do budynku głównego dostępny jest pracownik, który w razie problemów pomoże znaleźć właściwego specjalistę lub oddział szpitalny.
Przed budynkiem głównym oraz na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach na ogólnodostępnym parkingu Strefy Parkowania znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Na każdej kondygnacji znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wszystkie ciągi komunikacyjne są szerokie, oświetlone i dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego – osoba z niepełnosprawnością wraz z psem przewodnikiem czy psem asystentem może korzystać ze szczególnych uprawnień, jakie wynikają z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Na mocy tych przepisów osobie z niepełnosprawnością przyznano prawo wstępu wraz z psem przewodnikiem lub asystentem do określonych miejsc.
Pacjent z niepełnosprawnością intelektualną ma możliwość skorzystania z infografik, dostępnych w rejestracji poradni specjalistycznych i w SOR.
Zapewniono osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji - oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenia i instrukcje dla osób funkcyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postępowania na wypadek ewakuacji.
W budynku nie pa pętli indukcyjnych.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna:
1. Możliwość korzystania przez osoby ze szczególnymi potrzebami z kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, kontaktu za pośrednictwem e-mail. 2. Istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu zgodnie z obowiązującą procedurą.
Działania, które Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zamierza podjąć celem usuwania barier architektonicznych i zwiększenia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami:
wymiana windy na w pełni przystosowaną do korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami;
zakup stacjonarnych pętli indukcyjnych.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kartuzach Data publikacji: 10.03.2025r. Osoba udostępniająca: Agnieszka Korytowska
2025-03-10 10:45:18
Zmodyfikował: Paweł Głowienka
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Deklaracja dostępności strony przedmiotowej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach https://www.pczkartuzy.pl/
Wstęp deklaracji Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Dane teleadresowe jednostki Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach Telefon: +48 586854800 e-mail: sekretariat@pczkartuzy.pl Adres korespondencyjny: ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy
Data publikacji strony internetowej: 20.03.2014r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.05.2024r.
Status pod względem zgodności z ustawą Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. PCZ sp. z o.o. w Kartuzach dąży do osiągnięcie pełnej dostępności strony internetowej według wymagań prawnych.
<pdiv>Standardy dostępności Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
podwyższony kontrast (czarno-żółty);
możliwość powiększenia wielkości liter na stronie;
strona posiada wyszukiwarkę oraz mapę serwisu;
podświetlenie linków zewnętrznych;
pełną strukturę strony (osobny podział na nagłówki, sekcje oraz linki).
<p/div>
>Wygląd strony:
WCAG 2.1;
HTML 5;
tytuły stron prawidłowo wdrożone w całym serwisie, każda strona posiada swój własny tytuł stworzony w oparciu o jeden ustalony wzorzec;
nagłówki zostały prawidłowo wdrożone;
nawigacja za pomocą klawisza Tab;
pułapki klawiaturowe wykluczone.
Skróty klawiszowe: Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Aplikacje mobilne: Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: koordynator ds. dostępności: Agnieszka Korytowska. nr telefonu: 515-138-548 e-mail: agnieszka.korytowska@pczkartuzy.pl;. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej Każdy ma prawo : - zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu; - zgłosić żądanie zapewnienia dostepności cyfrowej strony lub jej elementu; - wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać: - dane kontaktowe osoby zgłaszającej; - wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie; - wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej (na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.).
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno następić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania: W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub elementu strony wskazanej w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony.
Skarga powinna zawierać: - imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego skargę; - adres (wskazanie miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) wnoszącego skargę; - treść skargi lub wniosku (treść może być wyrażona w sposób dowolny, przy czym istotne jest, aby można było na jej podstawie ustalić przedmiot skargi).
Skargę niezawierającą imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego skargę pozostawia się bez rozpozania. Skargę można złożyć pisemnie w: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Ul. Floriana Ceynowy 7 83-300 Kartuzy sekretariat@pczkartuzy.pl Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można zgłosić do Rzecznika Praw Obywatelskich.
<pdiv>Dostępność architektoniczna
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp, z o.o. w Kartuzach dysponuje siedmioma wejściami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, znajdują się pochylnie oraz podjazdy, wejścia są bezprogowe, zadaszone, oznakowane i oświetlone.
Przestrzenie komunikacyjne są wolne od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – windy). Windy posiadają oznaczenia pięter w formie wizualnej, dźwiękowej oraz za pomocą alfabetu Braille’a.
W recepcjiprzy wejściu do budynku głównego dostępny jest pracownik, który w razie problemów pomoże znaleźć właściwego specjalistę lub oddział szpitalny.
Przed budynkiem głównym oraz na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach na ogólnodostępnym parkingu Strefy Parkowania znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Na każdej kondygnacji znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wszystkie ciągi komunikacyjne są szerokie, oświetlone i dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego – osoba z niepełnosprawnością wraz z psem przewodnikiem czy psem asystentem może korzystać ze szczególnych uprawnień, jakie wynikają z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Na mocy tych przepisów osobie z niepełnosprawnością przyznano prawo wstępu wraz z psem przewodnikiem lub asystentem do określonych miejsc.
Pacjent z niepełnosprawnością intelektualną ma możliwość skorzystania z infografik, dostępnych w rejestracji poradni specjalistycznych i w SOR.
Zapewniono osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji - oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenia i instrukcje dla osób funkcyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postępowania na wypadek ewakuacji.
W budynku nie pa pętli indukcyjnych.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna:
1. Możliwość korzystania przez osoby ze szczególnymi potrzebami z kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, kontaktu za pośrednictwem e-mail. 2. Istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu zgodnie z obowiązującą procedurą.
<pdiv>Działania, które Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zamierza podjąć celem usuwania barier architektonicznych i zwiększenia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami:
wymiana windy na w pełni przystosowaną do korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami;
zakup stacjonarnych pętli indukcyjnych.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kartuzach Data publikacji: 10.03.2025r. Osoba udostępniająca: Agnieszka Korytowska
2025-03-10 10:42:31
Zmodyfikował: Paweł Głowienka
Zmiany w tej wersji
<h1p>>Deklaracja dostępnościDeklaracja dostępności strony przedmiotowej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach https://www.pczkartuzy.pl/h1a>>
id="a11y-w>strong>Wstęp dep"klaracji>Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Dane teleadresowe jednostkiPowiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w KartuzachTelefon: +48 586854800e-mail: sekretariat@pczkartuzy.pl Adres korespondencyjny: ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy
Data publikacji strony internetowej: 20.03.2014r.Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.05.2024r.
Status pod względem zgodności z ustawąStrona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w/>PCZ sprawie dostępności ma zastosowanie do dąży do osiągnięcie pełnej dostępności strony internetowej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.ług wymagań Kaprtuzawnych.
Standardy dostępnościStrona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
Dpodwyższony kontrast (czarno-żółty);
możliwość powiększenia wielkości liter na stronie;
strona posiada wyszubkiwarkę oraz mapę serwisu;li>
podświetlenie linkaów zewnętrznycjh;i>
pełną strukturę strony internet(osobny podział na nagłówej: .........z lin>ki).
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ..........
Status zgodności z ustawą
id="a11y-status">Wyg>Strona internetowa jest zgodna z ustawlą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.:
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
NWCAG 2.1;
HTML 5;
tytuły stron prawidłowo wdrożone w całym serwisie, każda strona posiada swój własny tytuł stworzony w oparciu o jeden ustalony wzorzec;i>
nagłówki zosteały prnetawidłowejo mwdrożone;
nawigacja za pomocą klawisza Tab;
pu��ywać standardowych spkrótówi klawiaturowych przeg wyklądarkiuczone.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadSku problemóty klaw z dostępnościąszowe:Na stronyie internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest ..........., .......... Kontaktować można się takuże dzwoniąc na numer telefonu ........ . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać sktandargidowych na braskrótów zklapewnieniaturowych dostępnoścrzeglądarki.
<sectionp>\r\n
Obsługa wn
Apliosków i skacje mobilne:rgzwiązanych z />Jednostępnością
Każdy m
ka prawo do wystąpienia z żądaniemzapewnienia dostępnościada cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
<a href="/https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich" target="_blank" rel="noopener">Strong>Informacje zwrotne i dane kontaktoweW przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:koordynator ds. dostępności: Agnieszka Korytowska.nr telefonu: 515-138-548e-mail: agnieszka.korytowska@pczkartuzy.pl;. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowejKażdy ma prawo :- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu;- zgłosić żądanie zapewnienia dostepności cyfrowej strony lub jej elementu;- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:- dane kontaktowe osoby zgłaszającej;- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie;- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej (na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.).
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno następić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania:W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub elementu strony wskazanej w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony.
Skarga powinna zawierać:- imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego skargę;- adres (wskazanie miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) wnoszącego skargę;- treść skargi lub wniosku (treść może być wyrażona w sposób dowolny, przy czym istotne jest, aby można było na jej podstawie ustalić przedmiot skargi).
Skargę niezawierającą imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego skargę pozostawia się bez rozpozania.Skargę można złożyć pisemnie w:Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.Ul. Floriana Ceynowy 783-300 Kartuzysekretariat@pczkartuzy.plPo wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można zgłosić do Rzecznika Praw Obywatelskich.
</sectionp>\r\n\r\nectiron>
g>Dostępność architektonicznah2>
<sectiron>
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
33-100 Tarnów, ul. Kochanowskiego 32
>sectionp>
Parking
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp, z o.o. w Kartuzach dysponuje siedmioma wejściami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, znajdują się pochylnie oraz podjazdy, wejścia są bezprogowe, zadaszone, oznakowane i oświetlone....
Przestrzenie komunikacyjne są wolne od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – windy). Windy posiadają oznaczenia pięter w formie wizualnej, dźwiękowej oraz za pomocą alfabetu Braille’a....
W recepcjiprzy wejściu do budynku głównego dostępny jest pracownik, który w razie problemów pomoże znaleźć właściwego specjalistę lub oddział szpitalny.....
Przed budynkiem głównym oraz na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach na ogólnodostępnym parkingu Strefy Parkowania znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami..
Na każdej kondygnacji znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wszystkie ciągi komunikacyjne są szerokie, oświetlone i dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego – osoba z niepełnosprawnością wraz z psem przewodnikiem czy psem asystentem może korzystać ze szczególnych uprawnień, jakie wynikają z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Na mocy tych przepisów osobie z niepełnosprawnością przyznano prawo wstępu wraz z psem przewodnikiem lub asystentem do określonych miejsc.
Pacjent z niepełnosprawnością intelektualną ma możliwość skorzystania z infografik, dostępnych w rejestracji poradni specjalistycznych i w SOR.
Zapewniono osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji - oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenia i instrukcje dla osób funkcyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postępowania na wypadek ewakuacji.
W budynku nie pa pętli indukcyjnych.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna:
ectirong>>
<p> 1. Możliwość korzystania przez osoby ze szczególnymi potrzebami z kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, kontaktu za pośrednictwem e-mail. 2. Istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu zgodnie z obowiązującą procedurą.>
<p>Działania, które Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach3>W zamierza podjąć celem usuwania barier architektonicznych i zwiększenia dostępności dla osób ze dszczególnymi potrzebudynkuami:h3p>
wymiana windy na w pełni przystosowaną do korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami;
zakup stacjonarnych pętli indukcyjnych......
......
......
......
</sectionp>\r\nectiron>
Cią
gi>Data sporziome
.....
Ci
ągi pionowe
.....
.....
Win
da
.....
.....
Pomieszc
zenia
.....
Łazienka
.....
id="a11y-apliDeklaracje">Aplikacje i mobilne
brak
tion>
D
oda oceny dostkępności cyfrowe informacjeh2>
Po
siadamy udogodnienia poptrawiające komunig>Deklarację – spętlę indukcyjnorzą,dzono rejena podstrawie samoocjaeny przycheprowadzonej przez podnmi jesot Powypiatosażwe Centrum Zdronwia Sp.z o.o. w KartuzachData publintekacji: 10.03.2025rk.Osom,ba urządzenie do czystaępnia drukowanego tekstu, lupę elektronicznją, progrcam: mówik. Możliwe jest rówAgnież skorzystanie z usługi tłumacza języka migKorytowego.ska\r\n\r\n
2023-11-27 12:22:24
Zmodyfikował: Administrator
Zmiany w tej wersji
id="a11y-deklaracja">Deklaracja dostępności IzbyPowiatowego RzCentrumieślniczej Zdrorwia Sp. z Małej i Średniej Przedsiębiorcz.ości. w TKarnowietuzach
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest ..........., .......... Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu ........ . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
33-100 Tarnów, ul. Kochanowskiego 32
Parking
......
.....
.....
.....
Wejście do budynku
......
......
......
......
Ciągi poziome
.....
Ciągi pionowe
.....
.....
Winda
.....
.....
Pomieszczenia
.....
Łazienka
.....
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Posiadamy udogodnienia poprawiające komunikację – pętlę indukcyjną, rejestracja przychodni jest wyposażona w interkom, urządzenie do czytania drukowanego tekstu, lupę elektroniczną, program mówik. Możliwe jest również skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego.
2023-11-07 14:12:47
Zmodyfikował: Administrator
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie.
Data publikacji strony internetowej: ..........
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ..........
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest ..........., .......... Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu ........ . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
33-100 Tarnów, ul. Kochanowskiego 32
Parking
Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsca przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.....
Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.....
Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 20 metrów.....
Parking jest bezpłatny.....
Wejście do budynku
Do wejścia prowadzą schody......
Przy schodach znajduje się poręcz......
Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 1%......
Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły......
Ciągi poziome
Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.....
Ciągi pionowe
Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Możesz skorzystać z windy.....
.....
Winda
Drzwi musisz otworzyć ręcznie.....
Winda znajduje się w budynku.....
Pomieszczenia
Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.....
Łazienka
W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.....
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Posiadamy udogodnienia poprawiające komunikację – pętlę indukcyjną, rejestracja przychodni jest wyposażona w interkom, urządzenie do czytania drukowanego tekstu, lupę elektroniczną, program mówik. Możliwe jest również skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego.
2023-11-07 14:10:04
Zmodyfikował: Administrator
Wersja oryginalna
Deklaracja dostępności Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie.
Data publikacji strony internetowej: ..........
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ..........
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest ..........., .......... Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu ........ . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie
33-100 Tarnów, ul. Kochanowskiego 32
Parking
Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsca przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 20 metrów.
Parking jest bezpłatny.
Wejście do budynku
Do wejścia prowadzą schody.
Przy schodach znajduje się poręcz.
Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 1%.
Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
Ciągi poziome
Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
Ciągi pionowe
Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Możesz skorzystać z windy.
Winda
Drzwi musisz otworzyć ręcznie
Winda znajduje się w budynku
Pomieszczenia
Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Posiadamy udogodnienia poprawiające komunikację – pętlę indukcyjną, rejestracja przychodni jest wyposażona w interkom, urządzenie do czytania drukowanego tekstu, lupę elektroniczną, program mówik. Możliwe jest również skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego.