logo pcz kartuzy
unia-europejska-flagaflaga Polskiunia-europejska-flagalogoBIP gov

Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach poszukuje kandydata/ki na stanowisko: Archiwista

Główne obowiązki:
• Porządkowanie dokumentacji stanowiącej zasób Spółki;
• Opracowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z instrukcją;
• Utrzymywanie zasobu Archiwum w stanie porządku i bezpieczeństwa;
• Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej wraz ze sporządzeniem odpowiednich dokumentów brakowania;
• Kwalifikowanie i klasyfikowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zarządzeniami wewnętrznymi;
• Sporządzanie ewidencji porządkowanych akt;
• Udostępnianie przechowywanej dokumentacji.

Wymagania pożądane:
• Wykształcenie minimum średnie techniczne i kurs archiwisty I stopnia lub wykształcenie wyższe w zakresie archiwistyki;
• Doświadczenie w pracy w archiwum lub na stanowisku związanym z zarządzaniem i obiegiem dokumentami;
• Znajomość zasad wykonywania czynności z zakresu archiwizacji, porządkowania, klasyfikacji dokumentacji, brakowania;
• Umiejętność posługiwania się JRWA;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
• Dokładność, rzetelność i bardzo dobra organizacja czasu pracy;

Oferujemy:
• Stabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
• Możliwość rozwoju zawodowego,
• Pracę w przyjaznym zespole,
• program PPK;
• dodatki pozapłacowe – ZFŚS (świadczenia świąteczne, zapomogi celowe, pomoc na cele mieszkaniowe - pożyczka remontowa)

Wymagane dokumenty:
1) CV wraz z informacjami, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwiska, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO

Do pobrania:

Pełna treść ogłoszenia