logo pcz kartuzy
unia-europejska-flagaflaga Polskiunia-europejska-flagalogoBIP gov

Szpital Powiatowy w Kartuzach poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko: Referent ds. administracyjnych i zamówień publicznych

Główne obowiązki:
• obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
• realizacja czynności administracyjnych;
• przygotowywanie informacji publicznej,
• współdziałanie z innymi jednostkami w zakresie przygotowywania i przeprowadzania zamówień.

Wymagania pożądane:
• wykształcenie wyższe,
• znajomość przepisów ustawy PZP i przepisów wykonawczych,
• doświadczenie w obsłudze zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
• dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS OFFICE,
• komunikatywność, elastyczność, samodzielność, wysoka kultura osobista,
• rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo w wymiarze pełnego etatu,
• możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania własnej kariery,
• pracę w przyjaznym zespole,
• program PPK,
• dodatki pozapłacowe – ZFŚS (świadczenia świąteczne, zapomogi celowe, pomoc na cele mieszkaniowe - pożyczka remontowa).

Wymagane dokumenty:
1) CV wraz z informacjami, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwiska, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w cv lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO

Do pobrania:
Pełna treść ogłoszenia